( TRENDING ) " Jangan seronok sangat Tak selamanya kita akan di atas. Itu jelah adik nk pesan.. " -- Respon Sentap Abby Abadi selepas Mas Idayu Mengamuk !

loading...

Kenyataan Balas Abby Abadi Setelah Mas Idayu Mengamuk Ditegur

abby
###Abby Abadi kini tampil membuat kenyataan balas setelah penyanyi dangdut yang juga tenaga pengajar AF, Mas Idayu dilihat mengamuk setelah ditegur.
Dalam kenyataan itu, Abby Abadi pada mulanya tidak mengetahui �mami� dalam rancangan itu ialah Mas Idayu. Abby jug amenepis dakwaan bahawa dia mahu menumpang populariti malah tak pernah menonton rancangan tersebut.#
Sekali lagi Abby mengambil pendekatan menasihati Mas Idayu supaya jangan seronok sangat dan jaga diri.#
Ini komen Abby:
Jangan seronok sangat kak
Awalnya Saya taktahu pun
Yg Mami tu Akak
Saya memang tak tengokpun
Buleh tanya anak2
Adik beradik
Mak Ayah Saya
Sahabat2 terdekat Saya
Saya memang tak heran dah
Dengan hiburan2 ni
Nak tumpang popular jauh sekali
Sebab Sy faham la
Saya tegur kak
Jangan seronok sangat
Tak selamanya kita akan di atas
Itu jelah adik nk pesan
JAGA DIRI YE KAK
Semoga Hidayah ALLAH
Milik kita bersama
Fi Hifzillah
Semoga mereka berdua berdamai. Hapuskan ego masing-masing dan muhasabah diri.#
loading...

0 Response to "( TRENDING ) " Jangan seronok sangat Tak selamanya kita akan di atas. Itu jelah adik nk pesan.. " -- Respon Sentap Abby Abadi selepas Mas Idayu Mengamuk !"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close