(VIRAL) " Saya Bukan Aibkan Dia.. Tapi Dia Lemah Tenaga Batin.. " - Isteri Mengandung Anak Zina !

loading...

4 Tahun Menikah Tak Dapat Anak “Isteri Mengandung Anak Zina”




Derita tidak memiliki anak adalah salah satu penderitaan yang sangat menekan hati dan perasaan pasangan suami isteri.
Hal itulah yang membuat seorang wanita Amira (bukan nama sebenar) nekad menjalin hubungan cinta dengan lelaki lain.
Katanya beliau sudah menikah selama 4 tahun dan belum dikaruniakan zuriat karena suaminya disahkan mandul oleh pihak hospital,Berbagai usaha dilakukan selain ikhtiar tapi masih belum membuahkan hasil.
“Bukan niat saya untuk mengaibkan suami sendiri,dia baik tapi suami mengalami masalah lemah tenaga batin”,katanya.
Amira menjelaskan bahwa dia sayang dengan suaminya,tapi dalam pada yang sama beliau juga mencintai seorang lelaki yang merupakan rakan sekerjanya,hal itu dia lakukan untuk memenuhi kebutuhan batin yang tidak didapati sepenuhnya dari suaminya.
Pada awalnya hubungan itu hanya biasa biasa,tapi selepas menemui beberapa keserasian sesama,Amira akhirnya memutuskan untuk menjalin hubungan cinta bahkan selepas 5 bulan menjadi pasangan kekasih mereka beberapa kali terlanjur dan akhirnya Amira mengandung.
Apa yang menjadi masalahnya adalah Amera tidak mahu kehilangan suami dan kekasihnya itu dimana dia sekarang telah mengandung anak dari hubungan zinanya.
“Saya sayangkan mereka berdua,sya tidak mahu kehilangan mereka dan sekarang saya tengah mengandung hasil dari hubungan teman lelaki saya.saya sudah memberitahu kepada teman lelaki saya dan dia akan menikahi saya kalau saya bercerai dengan suami”
“Tapi saya tidak mahu bercerai dengan suami sebab saya sangat sayang suami dan tidak mahu kehilangannya”.katanya.
loading...

0 Response to "(VIRAL) " Saya Bukan Aibkan Dia.. Tapi Dia Lemah Tenaga Batin.. " - Isteri Mengandung Anak Zina !"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close