(TRENDING) " Demi Masa Depan Dia, Saya terpaksa Sebar (viral) Kisah Anak Saya di Facebook.. " - Terima Kasih !

loading...
" Demi Masa Depan Dia, Saya terpaksa Sebar (viral) Kisah Anak Saya di Facebook.. " - Terima Kasih !

“Saya tiada pilihan, selain terpaksa menyebarkan kisah anak saya di Facebook (FB) demi masa depannya,” kata Suriani, 33, mengenai perkongsian kisah tular anaknya yang berdepan masalah selepas gagal menyediakan yuran pendaftaran ke sebuah asrama penuh, kelmarin.
Suriani berkata, dia terpaksa mendapatkan bantuan pengguna FB untuk berkongsi realiti kehidupan keluarganya kerana tidak mahu pelajaran anaknya di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Johor Bahru di Seri Alam, dekat sini, terkandas.
Suriani berkata, anak perempuannya itu, Lisa, 14, berdepan dengan dilema apabila keluarganya tidak mampu menampung pembayaran pendaftaran ke MRSM dengan tunggakan berjumlah RM800 pada hari pendaftaran semalam.
Menurutnya, dia berusaha bagi mendapatkan bantuan daripada pelbagai jabatan berkaitan namun tidak menerima sebarang maklum balas sebelum menyebarkan masalah anaknya di FB menerusi bantuan seorang pengguna laman sosial itu Kuan Chee Heng.
loading...

0 Response to "(TRENDING) " Demi Masa Depan Dia, Saya terpaksa Sebar (viral) Kisah Anak Saya di Facebook.. " - Terima Kasih !"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close